כיסויים מגנים נרתיק לשיאומי רדמי נוט 5

כיסויים לשיאומי רדמי נוט 5 -רכשתם XIAOMI REDMI NOTE 5 ? מחפשים כיסוי לשיאומי מגן לשיאומי שלכם המבחר הגדול ביותר בישראל לכיסויים לשיאומי רדמי נוט 5 עכשיו באתר אייפון קאבר IPHONECOVER.CO.IL יבוא ושיווק כיסויים לשיאומי








חיוביים
מוצק לבנות איכות
חיי סוללה מרשימים
ביצועים מעולים
תצוגה טובה ובהירה עם יחס של 18: 9

שליליים
איכות המצלמה הממוצעת
אין טעינה מהירה - מוגבלת ל 5V / 2A
microUSB, במקום USB מסוג C

דֵרוּג
סוֹלְלָה
9.0
לְהַצִיג
8.7
מַצלֵמָה
7.5
ביצועים
9.0
תוֹכנָה
8.2
לְעַצֵב
8.7
שורה תחתונה
8.5
הערה 5
על ידי Xiaomi
הערה Redmi 5 הוא לא שדרוג משמעותי את הערה Redmi 4 עדיין הוא מעוגל היטב כי הוא בהחלט מומלץ לכל מי שמחפש טלפון חכם. זה מבצע נהדר הוא משכנע ערך תמורת כסף הצעה.



2017 הייתה שנה נהדרת עבור Xiaomi ואת החברה חצה 100 מיליארד יואן בהכנסות. בהודו, השוק הגדול ביותר של החברה מחוץ לסין, Xiaomi הפך את הספק החכם הגדול ביותר לקראת סוף השנה.

הרבה הצלחה זו בהודו היה piggybacking על הערה Redmi 4, את הטלפון החכם המכר בארץ בשנה שעברה עם 9 מיליון יחידות שנמכרו. עכשיו, הגיע הזמן היורש של הטלפון החכם התקציב אמין, שהפך אמת מידה במגזר שלה.


קרא גם: Xiaomi Redmi הערה 5 ביקורת Pro - ערך מטורף!

עם הערה Redmi 5, OEM סינית שואפת להמשיך את המומנטום בראש. זה עדכון פרוגרסיבי כדי הערה Redmi 4 ו Xiaomi בוחר ללכת עם "אם זה לא נשבר, לא לתקן את זה" גישה.

עוד הערה Redmi 5 ו Redmi הערה 5 כיסוי Pro:

כל המפרט Redmi הערה 5 / Pro
הערה 5 לעומת כבוד 9 Lite
השוק הסלולרי הזול בהודו הוא צפוף מאוד, ו Xiaomi יש מגולף מקום נוח עבור עצמו, ושיחק אותו בטוח כאן. האם הערה Redmi 5 עזרה Xiaomi להמשיך לרוץ החלום שלה, או האם יש להרשים את זה איטרציה? בואו לגלות בסקירה מפורט שלנו!

לבדיקה זו, לקחתי את גרסה הודית של הערה Redmi 5 עבור ספין ... אחד עם 4 GB של RAM ו 64 GB של אחסון פנימי.
לְעַצֵב


במבט ראשון, הערה Redmi 5 נראית זהה הערה Redmi 4. כלומר, אם אתה מסתכל בחלק האחורי. זה אותו מארז עם קווי אנטנה פועל על פני החלק העליון והתחתון אשר לשבור את העיצוב תוך שיפור הקבלה האות.

אבל מלפנים, ההבדל נראה מיד. התצוגה הגבוהה יותר לוקחת חלק מהחזית עם מסגרת מינימלית על החלק העליון והתחתון ועל הקצוות הדקים בצדדים. יש 2.5D זכוכית קצה מעוגל מלפנים עם קצוות מחודדים בצד עבור ארגונומיה טובה יותר. המכשיר מתאים בסדר גמור בכף היד ושימוש ביד אחת הוא לא הרבה בעיה.

קרא הבא: הטוב ביותר Xiaomi הערה 5 ו הערה 5 במקרים Pro

ב 8.05 מ"מ, הערה Redmi 5 הוא .45mm רזה יותר מקודמו, אבל ב 180 גרם, זה קצת יותר 15 גרם. גודלו הנוסף הוא מופץ די טוב, אז אתה באמת לא מרגיש שום אי נוחות להשתמש בו במשך זמן רב. עם זאת, הוא מרגיש חסון איכות לבנות מוצק.

עבור חלק, את העיצוב של Redmi הערה 5 יהיה משעמם. אין שום דבר חדש או מהפכני, כמובן, אבל כולו גדול מסכום החלקים שלו, ו Xiaomi בוחר לא לסטות העיצוב המסחרי שלה במקום לנסות משהו חדש או מזעזע. יש וריאנט צבע חדש - אגם כחול - מלבד הרגילים שחור, זהב, רוז זהב.

לְהַצִיג


אחד מדגמי המפתח של כיסוי Redmi 5 הוא התצוגה שלה. Xiaomi מאמצת את המגמה האחרונה של מציג עם יחס היבט 18: 9 - מגמה שהלכו המיינסטרים בשנת 2017 ו זלגו למטה גם את קטע התקציב.

מגן לשיאומי Redmi 5 ספורט 5.99 אינץ 'Full HD + IPS להציג - 2160 x 1080 רזולוציה תרגום לצפיפות פיקסל של 403ppi. לדברי החברה, לעומת הטלפון החכם המסורתית 5.5 אינץ ', Redmi הערה 5 Fi זהה באותו ידך, תוך מתן 12.5% ​​יותר שטח התצוגה.

התצוגה בהירה, והצבעים די חיים עם ניגודים עמוקים. הטקסט והתמונות חדות ודיוק הצבע הוא ממדרגה ראשונה. התצוגה היא רפלקטיבית טד, למרות זוויות הצפייה נהדרות. בסך הכל, זוהי תצוגה מצוינת עבור הטלפון החכם התקציב.

ביצועים


כיסוי לשיאומי Redmi הערה 5 חבילות באותה פנים כמו הערה Redmi 4. הבחירה של שבב אוקלה הליבה Qualcomm Snapdragon 625 שבבים מאי irk הרבה משתמשים כוח לשפוט את הטלפונים החכמים שלהם על פי מפרט גיליון, אבל בעולם האמיתי השימוש , הטלפון החכם אינו מאכזב. זה מגיע בשתי תצורות RAM - 3 GB ו 4 GB - עם 32 GB או 64 GB של אחסון פנימי.

עבור SoC באמצע טווח, Snapdragon 625 מציע איזון גדול בין ביצועים ויעילות אנרגטית. זה לא יכול להיות תחנת כוח כמו 636 (אשר סמכויות הערה Redmi 5 Pro), אבל chugs לאורך יפה באמצעות משימות היומיום.

הערה Redmi 5 היה מסוגל להתמודד כמעט עם כל מה שזרקתי על זה. לא היה מעבר בפיגור בין היישומים בעת גלישה רב לשוניות - שניתנו הייתי על גרסה סוף הדף עם 4GB של RAM. ירידה בביצועים קל צפויה עם גרסה 3 GB, אבל שום דבר לא יכול להיות showstopper.

Multi-tasking על הערה Redmi 5 הוא משב רוח, והוא יכול להתמודד עם משחקים גרפיים אינטנסיביים בלי לשבור זיעה. בעיקרון, הוא יכול להתמודד עם ev

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה