כיסויים מגנים נרתיקים לשיאומי מי A2 XIAOMI

רכשתם  A2 XIAOMI מחפשים את ההגנה הטובה ביותר לשיאומי שלכם ? עכשיו באתר אייפון קאבר כיסויים ל XIAOMI A2 אנו באתר משווקים כיסויים חזקים במיוחד ל XIAOMI A2 החדש שלכם .
להזמנות כנסו לאתר IPHONECOVER.CO.IL 


עוד יצרנים נרשמו לתוכנית מאז, אבל מכשירים מעטים מאוד עשו את זה להודו. נוקיה, מותג HMD גלובל, היה הראשון להודיע ​​כי כל מערך אנדרואיד שלה לאמץ אנדרואיד One וכל הטלפונים החכמים כי הודיעה על MWC 2018 יש עכשיו השיקה בהודו. Xiaomi השיקה כעת יורש ל- Mi A1 בשם Mi A2, והיא מבטיחה חומרה טובה יותר ועדיין פועלת בעצמה במלאי אנדרואיד. אז צריך את כיסוי Xiaomi Mi A2 להיות הבחירה הראשונה עבור טהרן אנדרואיד על התקציב? שמנו את זה למבחן.




 מגן Xiaomi Mi A2 עיצוב
Mi A2 הוא טלפון חכם מתוכנן היטב. יש לו unibody מתכת זה נותן לו להרגיש פרמיה ביד. השינוי הראשון שתבחין בהשוואה ל- Mi A1 הוא שיש לו צג בגודל 5.99 אינץ 'עם יחס גובה של 18: 9, מה שהופך את הטלפון גבוה וצר. הצדדים מעוקלים מה שהופך אותו נוח ביד. יחידת הביקורת השחורה שלנו היתה בעלת גימור מט, שעמד בפני טביעות אצבעות במידה מסוימת. הטלפון הזה הוא חלקלק למדי ואנו ממליצים לשים את המקרה שסופק בתיבה להשתמש.

לחצני ההפעלה והלחצנים נמצאים בצד ימין ומציעים משוב טוב בעת לחיצה. מצאנו כי לחצן ההפעלה ממוקם היטב, אבל לחצני עוצמת הקול הם קצת גבוה מדי לטעמנו. Xiaomi יש למקם את המצלמה selfie, האוזנייה, selfie אור אור התראה מעל התצוגה בעוד השטח מתחתיה ריק. עבור אלה סקרן, זה הטלפון החכם יש הודעה בצבע אחד LED.

יציאת USB מסוג C בתחתית הסורג כוללת רמקולי רמקולים משני הצדדים, אך רק את הרמקול הימני. פולט IR אשר ניתן להשתמש בו כדי לשלוט IR- מכשיר מבוסס נמצא בראש יחד עם המיקרופון המשני. אין שקע אוזניות 3.5 מ"מ, כך שתקבל את הפלאג מסוג USB-C בתיבה. Xiaomi טוענת כי היא השתמשה מגבר באיכות גבוהה כדי לשפר את פלט השמע מן הרמקול ואת האוזניות.

חזרה Xiaomi Mi A2 סקירה



Xiaomi בחרה הגדרת מצלמה כפולה מאחור, אשר ממוקם כעת אנכית לעומת ההתקנה האופקי על Mi1. יש מצלמה ראשית 12 מגה פיקסל, חיישן משני של 20 מגה פיקסל ופלאש LED. זה מודול המצלמה בולט למדי גורם M2 A לסלע כאשר הניח על משטח שטוח. סורק טביעות האצבע נמצא ליד מודול המצלמה, במצב הנחה הטבעית של האצבע. Xiaomi בחרה סוללה 3000mAh כדי לשלטון את Mi2 A2.

מפרט Xiaomi Mi A2, תוכנה ותכונות
יצרנית הסמארטפונים הסינית בחרה את מעבד ה- Qualcomm Snapdragon 660 כדי להפעיל את ה- Mi A2. יש שמונה Kryo 260 ליבות CPU ו 512 GPU Adreno. A2 יש 4GB של RAM ו 64GB של אחסון פנימי. למרבה הצער האחסון הוא לא להרחבה בניגוד Mi1, ואתה צריך להסתפק אחסון אתה מקבל. זהו הטלפון החכם כפול SIM ויש לו שני חריצים Nano-SIM. יש תמיכה 4G ו VoLTE בשני SIMs.

5.99 אינץ 'להציג ספורט מלא HD ברזולוציה, יש צפיפות פיקסל של 403ppi, ומשתמש Corning Gorilla Glass 5 להגנה. זוויות צפייה הן הגון אבל התצוגה לא מקבל בהיר מאוד. אתה לא מקבל את האפשרות לצבוט את הפלט. התכונה 'תצוגה אמביינט' מעירה את הטלפון כאשר אתה מקבל הודעה.

ב 3000mAh, קיבולת הסוללה הוא נמוך יותר ממה שרוב הטלפונים החכמים האחרים במגזר זה מציעים. Xiaomi Redmi הערה 5 (סקירה) לדוגמה חבילות ב גדול 4000mAh הסוללה. Mi A2 תומך Qualcomm של תשלום מהיר 4 + אבל אתה מקבל רק מטען 10W סטנדרטי בתיבה. אפשרויות קישוריות ב- כיסויים Mi A2 כוללות את Bluetooth 5.0, Dual-band Wi-Fi 802.11ac, GPS, A-GPS, GLONASS ו- Beidou.

Xiaomi Mi A2 כרטיס ה- SIM Xiaomi Mi A2 סקירה



Xiaomi התמקדה המצלמות של Mi2 A2. המצלמה הראשית 12 מגה פיקסל יש 1.25 מיקרון פיקסלים צמצם f / 1.75. המצלמה המשנית 20 מגה פיקסל משתמש 4-in-1 פיקסל binning עם גדול 2 מיקרון פיקסלים צמצם f / 1.75. בניגוד Mi1 אשר היה עדשת זום עבור זום אופטי 2X עם המצלמה המשנית, אחד על Mi2 A אמור לעזור באור נמוך במקום.

Xiaomi Mi A2 פועל במלאי Android 8.1 Oreo, ו- Xiaomi הוסיפה את המשוב, מנהל הקבצים, ואת יישומי Mi Drop למעלה. בעוד היישום משוב לא ניתן לבטל או להסיר את ההתקנה, אתה יכול להמשיך להסיר את שני האחרים. האפליקציה המצלמה יש גם מותאם אישית על ידי Xiaomi שונה מאפליקציית ברירת המחדל אנדרואיד - עוד על זה קצת. כמובן, הטלפון הזה גם מקבל יישומי Google מותקנת מראש. כשהתחלנו לבדוק את הטלפון, הוא הפעיל את תיקון האבטחה של יוני, אבל קיבלנו עדכון תוכנה במהלך הסקירה שהביא אותנו לתאריך האבטחה של חודש אוגוסט.

אם אתה טהרן אנדרואיד, אתה אוהב את חוויית התוכנה על Mi2 A2. יש לו מגירה App, ואתה צריך לגלול למעלה כדי לראות את כל היישומים המותקנים שלך. אתה גם מקבל עדכון Google על ידי החלקה ימינה מן homescreen ו לזמן את Google Assistant על ידי לחיצה ארוכה על כפתור הבית. מצאנו כי הטלפון חסר App לתת לך להשתמש ה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה