כיסויים מגנים אביזרים נרתיקים ל XIAOMI MI8

חדש באתר אייפון קאבר כיסויים לשאומי מי 8 מגן מסך זכוכית ל  XIAOMI MI8 ,מטען מקורי  XIAOMI MI8 ,נרתיק ספר,כיסוי כפול שכבות מעמד לרכב ועוד שלל אביזרים ל  XIAOMI MI8 להזמנות כנסו לאתר IPHONECOVER.CO.IL 

באירוע ההשקה של Xiaomi בסוף חודש מאי 2018 הוכרזו שלושה טלפונים חכמים חדשים מסוג Mi 8, שהטלפון שאנו בודקים כאן הוא המודל הסטנדרטי. יש גם גרסה SE, נמוך יותר specced ו זול יותר עם Snapdragon 710 headlining, בתוספת Explorer Edition, שבו יש כיסוי אחורי שקוף מגניב חיישן טביעת אצבע בתצוגה.

האחרון הוא משהו של נקודה כואבת: במשותף עם טלפונים סיניים רבים תקן Mi 8 יש מפרט מדהים במחיר נמוך מטורף, אבל זה חסר חלק מהתכונות היינו כל כך מצפים להוביל עד ההודעה שלה . כך שהמודל הסטנדרטי לא מקבל סורק טביעות אצבע בתצוגה, אשר היה נותן לו יתרון על יריבים ידועים יותר כמו סמסונג, אפל ו- LG (אנו מצפים לראות תכונה כזו ב- Galaxy S10 בפברואר), אין איטום מים, ולמרות הכללתו של Mi Mix 2S, אין תמיכה בחיוב אלחוטי - בכל אחת משלוש המהדורות.

משהו שיש לו פוטנציאל לחלק מעריצים היא תכונה חדשה לגמרי לקו הטלפון של Xiaomi: חריץ המסך חשש. כפי שנראה כמו של X iPhone ו- LG G7, הוא מאפשר המסך כדי לכסות שטח נוסף על החלק הקדמי של המכשיר, תוך שמירה על אזור שבו לשמור את המצלמה selfie, חיישנים ודובר האוזניות. לפיכך, ה- Mi 8 יש יחס מסך-לגבול הגובל ב -87%, ועכשיו תצוגה גדולה יותר מאשר אי פעם ב -6.21 אינץ '.

אין תלונות שם, אבל חריץ אינו הערצה אוניברסלית על הערעור האסתטי שלה. במוחנו זה בהחלט טוב יותר מאשר הפתרון האלטרנטיבי המסופק על ידי מיקס, הצבת המצלמה selfie מתחת למסך הדורש המשתמש להפוך הפוך את הטלפון כדי לעשות שימוש נכון של זה. וזה נותן את קו הדגל Mi מראה חדש לגמרי כי הוא הולם של התקנים כאלה פרמיה.

Xiaomi Mi8
ראה גם: טלפונים Xiaomi הטוב ביותר 2018

איפה אתה יכול לקנות את XIOMI MI 8?
Xiaomi עושה בכבישים לתוך אירופה ויש לה את ארה"ב על hitlist שלה עבור 2019, אבל עדיין אין חנות Xiaomi הרשמי בבריטניה. אם אתה רוצה להשיג טלפון Xiaomi כאן אתה צריך לייבא אותו ממדינה שבה הם זמינים - אנו משתמשים באופן שגרתי GearBest לשלוח אותנו דגימות מסין.

בשנים האחרונות אנו כבר בדיקת טלפונים Xiaomi שנשלחו דרך GearBest אנחנו אף פעם לא היה בעיה והוא יכול לערוב לשירות שלה, אם כי יש לציין כי קונה מסין יש סיכונים יותר מאשר לקנות בתוך אירופה פשוט בגלל זכויות הצרכן שלך שונה . משהו צריך להשתבש מקבל תמיכה עשוי להיות קשה יותר - אבל לא בלתי אפשרי.

דבר אחד היינו ממליצים היא לבדוק את המחסן GearBest שממנו Mi 8 הוא להיות שנשלח: כרגע האפשרות היחידה כאן היא סין, אבל אם המחסנים האירופיים לקבל מלאי אתה עלול למצוא את המחירים הם כמה קילוגרמים גבוהים יותר אבל זה שווה את תוספת הוצאה בתמורה למסירה מהירה יותר והסרת אחריות על יבוא.

תשלום הייבוא ​​בתשלום היא דרישה משפטית בעת משלוח סחורות מסין לבריטניה, ואין ifs ו buts אם תתבקש לשלם את זה. לא כל החבילות נאספות על ידי המכס, ולכן המזל שלך כאן יכול לעתים קרובות תלוי איזה שירות המסירה אתה משתמש, אבל הניסיון שלנו עם DHL זה גובה לנו 20% מהערך המודפס על הניירת המשלוח ו סטירות דמי ניהול 11 £ על חלק עליון. אתה חייב גורם זה לתוך התקציב שלך כאשר מחליטים אם או לא לקנות את Mi 8.

גם עם תוספת של שירות היבוא, עם זאת, Xiaomi Mi 8 מציע ערך מדהים. זהו טלפון עם תכונות וביצועים בקנה אחד עם אוהב של גלקסי S9, LG G7 ו OnePlus 6, וזה עולה חלק קטן של המחיר.

תמחור ב GearBest יכול להשתנות, אבל עכשיו את תקן Mi 8 עם 6GB RAM ו 64GB עלויות אחסון £ 438.33 / US $ 569.99 / € 490.20 - לחץ כאן כדי לקנות את Mi 8.


זה עבור 'אנגלית וגרסה סינית', אשר ניתן להגדיר באנגלית, Google Play מותקן, והשתמשו כמו כל טלפון אנדרואיד אחר תוכלו לקנות ברחוב הראשי. הוא תומך בכל שלוש הלהקות 4G המשמשים בבריטניה, ואת החלק היחיד שאינו מתרגמת מסינית לאנגלית הוא עוזר קול - אבל אתה תמיד יכול להתקין את Google Assistant.

Xiaomi Mi8
XIAOMI MI 8 עיצוב & BUILD
במבט ראשון Mi 8 מוגדר מיד בנפרד מכל ספינות הדגל לפני זה על ידי השדרוג החדש המשמעותי ביותר לטלפון זה: המסך. הוא מביא את ספינת הדגל החדשה Xiaomi בועט וצורח אל העתיד, וזה בדיוק המקום שבו מגיע להיות.

אוקי, אז זה עדיין לא הגיע גבוה יותר ברזולוציה HD מלא, ואנחנו מתחילים לתהות אם נוכל לראות אי פעם Quad-HD או Ultra-HD על טלפון Xiaomi, אבל Mi 8 יש פאנל AMOLED מדהים כי היא עשירה בניגוד (עד 60000: 1, כך טוענת החברה), עם צבעים פונציים ובהירות מעולה. מדדנו 408cd / m2 עם Spyder, מה שהופך את זה מכשיר אידיאלי לשימוש באור שמש ישיר - משהו שיש לנו באמת היה מסוגל לבדוק בבריטניה פעם אחת!

יתר על כן התצוגה של Mi 8 הוא גדול יותר מאשר על כל הדגל Mi לפני זה, מ 5.15in ל 6.21in. עובדה זו הוסיפה רק סנטימטר לטלפון

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה